20 de febrer 2008

Fidaniel Castro renuncia



Fidaniel Castro renuncia a tornar a ocupar la presidència de Cubalitros.

En un comunicat publicat al diari "Granchova", Castro dóna les gràcies a tots aquells bloggeros que el van escollir com a webmaster a les passades eleccions "lliures", però afirma que "no aspirarà ni acceptarà el càrrec de president del Blog Estatal i comandant en cap". Fidaniel afirma que molts van alegrar-se en saber que deixava la presidència i tenia problemes de salut. "Era incòmoda la meva posició davant l'adversari que va fer tot el que era imaginable per desfer-se de mi i en res m'agradava complaure'l. El meu desig va ser sempre complir amb el meu deure fins l'últim alè. És el que puc oferir. No m'acomiado. Continuaré escrivint posts i seré una arma més amb la qual es podrà comptar des daquest el nuestro blog", conclou al final del seu article.

by Mayamisoundmachin

40 comentaris:

Anònim ha dit...

poca activitat la que aqeusta noticia ha generat al blog; no sabem si per esperada o per increible, el cert es que els comentaristes i corresponsals a miralcamp, alpicat-ronda162, mecanova, frares campascania, blondel ... no han emés cap comunicat de premsa al respecte

restem a lespera de les reaccions que la noticia provocarà... o es que pot ser preferiu parlar de pets, rots, caques i petons guarros?

Anònim ha dit...

si esta millor parlar de lo ultim, mal q mal fa una mica de gracia.

pel tema q plantegem avui: VIVA CUBALIBRE!!!!!

Anònim ha dit...

pumu vindras a fer guardia a ronda 162 el dijous, confirma-mo, ja que si es així li donaré festa a la tresataxenco per anar a ballar amb los jubilats tipus fidaniel. OK

Anònim ha dit...

que passa que ninguestà al seu lloc, de guardia, ja comencem

Anònim ha dit...

Hola tetabrik, aquest dijous no puc venir a fer guardia tinc curs del seminari de mates i la recuperació que em sembla que me la hauré de saltar també.
Ho sento.
Avui si puc em paso un moment per la botiga i parlem i si no et truco a la tarda.

Anònim ha dit...

ok

Anònim ha dit...

anchova anchova... ket sembla la noticia del dia?

"""cada català pasa 11 dies de baixa durant el 2007 d mitjana"""


REACCIONS, COMENTARIS, ESPECULACIONS, RECUPERACIONS...

Anònim ha dit...

ANONIM = OK... tetabrik sisplau, posa el nom pq al rannking de ocomentaristes del mes no hi surtiras, vale???

Anònim ha dit...

La notícia és al carrer Cubalibre es queda orfa!
Durant aquest últim any s'ha notat molt la poca presència del líder Fidaniel, la seva fràgil salut ha estat la responsable d'un any d'incertesa en el país,on s'ha pogut observar com comentaristes del tres al cuarto, es feien càrrec de Cubalitre i del seu blog!
Creiem acertadala decisió del líder cubalitrocaciqueandcook, elblog no podria soportar un altre any d'entrades com us anyoro! i de més cursilades.
I ja se sap quien fue a Sevilla perdió su silla!

Anònim ha dit...

a mi fidaniel castro sempre ha estat com akella figura que las vist sempre i sempre t'ha fet una mica de pal i son, no? sempre els seus rotllos, sempre veient fantasmes aprop... k pot ser te ragñó eh? pero es fa farragosset, ara ja te successor, el venesolà boris porquenotecallas hugo chavez... per fotre rotllos politics, k vienen los mericanos, etc...

maburren...en quant al nostre fidaniel anchova castrense... un record des daki per a la seva total recuperacio , ja et deia jo k akesta canalla no et podria portar res de bó, virus, troyanos, cagaleres... ayss... si ja ho deien k erets un merdeta de petit... i mira, de gran... un tendre!

:)))))

Anònim ha dit...

a rei muerto rei puesto... viva la republica!

Anònim ha dit...

hohaveuvist????????????? k torni lanchova fidaniel webmaster... teanyorem amic!!! cagondena k molts dels anonims es ell pero com k consta k esta malalt pos per no delatarse a la klanker fa anonims, si el tenim calat, coi... klanker vegila k el paio sesta fent un puesto al podi amb la playstations, repassa els records i de quan son

avisada

Anònim ha dit...

Una salutació i els meus respectes al Fidaniel, al altre no tantes salutacions,però no parlem de política no per res si no xq. no tinc ni pajolera idea.
Per cert, ombra aquestes dues tardes anteriors he volgut entrar al blog i no he pogut em sortia error, a l'hora d'escriure comentaris el google no em deixava accedir, deia que havia un error a la pàgina!
I per això no he pogut deleitar-vos amb els meus missatges que no enteneu ni compreneu

Anònim ha dit...

Deixeu al pobre noi, no el maxaqueu!
No feu llenya de l'arbre caigut!

Anònim ha dit...

aquest ok era meu

Anònim ha dit...

Compañeros, Camaradas, Jamacucos, Pueblo en general ... Ja sé que em teniu un pelín pubiquiano d'apreci, la meva etapa com a important lider comentarista de laaargos dialogos i monologos sense fi i sense cap ni peus a tocat a la fi.

Es el moment d'un canvi generacional al front d'aquesta presidència comentarística, toca un relleu, la meva creativitat està esgotada, son moments de flebesa i esmorteiment fisic i mental. No cale caer con las botas del oeste puestas, que ja no es porten.

Està clar que tenim una gran alternativa, un relleu vàlid, una sortida elegant i salsera en les formes literatas de la ma sinequanum de Tetabrik.

Aixines dono el bastó de mando esperant grans èxits.

Per la meva part sempre estaré en un segon plano com a webmaster del universo vitalici en poders decisoris i succesoris.

Amen

Anònim ha dit...

Destraler restem a la espera de la vostra confirmació envers gastronomica jornada dominical, no estaràs amb la mosca darrera l'orejuda ?

Anònim ha dit...

que no .. que men lo repensado ... pel forro ... que no baixo de la poltrona, tot lo anterior paraules polítiques buides. Continuaré escribint, weys ...

Anònim ha dit...

11 dies de baixa? cony, pos si estic a la mitja, que pasa entonses? si ja tenia mala conciència, ara em quedo tranquil i vaig a pillar unes bacterietes a qualsevol consulta mèdica, abrase visto.

Anònim ha dit...

ojo, que m'estic reviscolant ... pelillos de los cuartos traseros a la mar.

Anònim ha dit...

afededeu que el premi a major numero de comentaris del mes està molt disputat, la brik, anonimos i olvidosdenick està apretant fort.

No pares sigue sigue
no pares sigue sigue
vi vi viva la fiesta
vi vi viva la fiest

Anònim ha dit...

Milanesadeautomoción HAS RESERVADO ??? LADRON DE PORTASKIS MAGNETICOS, CANTA O AL GENERAL PALAFOX VAS.

Anònim ha dit...

JI JI JI

Anònim ha dit...

caldrà numerar-se ? quants autocars anem?

Anònim ha dit...

Ion PRESIDENTE
ION PRESIDENTE de l'escala, bona anchova a l'escala

Anònim ha dit...

bai, fins demà ës l'hora dels adéus...
Bai fideldani president

Anònim ha dit...

pumuky---- conclusio--- vaja merda conexio a linternet si no et deixa entrar al blog mes important del moment

Anònim ha dit...

segla, confirmeu k si o ke si... i penseu on anar... localitzacio kim, gps, presion de inflado... tantes coses ...

Anònim ha dit...

ja mavia espantat al llegir al fidaniel anchova... com k retirada, si tu te vas, lo dejo todo... no pot ser, hi pensat ,pero el vec reviscolat, de nou tenim chispa ingeniosa en comentarios no asi tan p´rodigos en post... su bufeta mental torna a funcionar malament, lloem als metges que no lan curat ni ha visitat, i preguem a sant paracetamol i santa cigarrita que la cosa continui en franca recuperació

Anònim ha dit...

NO EM FEU EL BUIT EH???
tetabrik!!!!!!!!!!!!!!
anchova!!!!!!!
coionssssss

Anònim ha dit...

me sentit molt alagada per la confiança total i rotunda del nostre web cap a les meves possibilitats, però per un moment magafat una cagalera de la muerte per la posible responsabilitat que se mavecinava.
per sort meva sobretot, be i també per la supervivencia del nostre blog tas repensat.
Et felicito per la teva tasca durant tot aquest temps i sols et desitjo i demano que continuis així, de tot corason.
T'estimem, et necessitem i t'anyorem.
Viva cuba libre i la catalpaquetecae!!!!

Anònim ha dit...

qui es aquest anonim? dona la cara traidor

Anònim ha dit...

lanonim soc jo i k?

Anònim ha dit...

he llegit be? "el nostre web cap" ? jajajaj... tremendooooooooooooooooooooooo

Anònim ha dit...

el cap si que el te si... rodonet, pardalet mixonet... pero el nostre webcap...

Anònim ha dit...

superades les 20000 visitas, menudo conta.dor loco

Anònim ha dit...

milanes, levantate y anda ....



a coño, si ya estás de pie.

Anònim ha dit...

anchova i su festival del humorrrrrrr

Anònim ha dit...

diuen k la familia segla causa baixa en la IIIª trobada la colomina... desconeixem les causes i els perquès pero per nantros que esta emprenyat

Anònim ha dit...

anonim ostic, ha kedat clar k no havia emprenyament, si de cas prenyament de la gosseta k es va escapar per la barana un dia i la van prenyar barbarament... se busca al pater del goyito...

seriosament parlant, ens dol no poder comptar amb les aportacions dels segla tot i entendre que lestudi i la fenya es loprimer... sigo dit...

Giveaway of the Day