21 de febrer 2008

ella no sabe!

i ella diu"k no en sé, k no em sortirà" i jo li dic "només cal provar-ho, relaxat i deixa anar la teva imaginació"... "k no me surt... no puc, he d'estar inspirada, no es el meu dia avui"

ella no en sap, o no vol provar-ho, jo insisteixo, la veritat es que em descarregaria de responsabilitat perquè sempre ho he d'iniciar jo; ella després ja s'hi posa, darrerament molt més que fa un temps en que em costava arrossegar-la, inclús ho fa amb doble sessió, però sempre trencar-me jo el cap per intentar començar-ho d'una forma o altra... no crec que sigui tant difícil no? de fet, ningú naixem ensenyats, això es va adquirint amb la pràctica, el dia a dia, la imaginació.


Ahir em diu que l'havia d'ensenyar com es feia... i pim pam, jo en tres pasos li explico com arribo al moment creatiu... resposta: "val, ara ja sé com fer-ho i ja m'hi posaré quan tingui temps. Bona nit."




De fet, no entenc perquè tanta por a fer una entrada creativa al blog, el tema tant se val, no creieu? del que sigui,si total es per mantenir una mica de contacte. Segur que ara que sap com fer-ho, ho intentarà però diu que ha d'estar inspirada... ja veurem per on surt la cosa, però com amb el primer post que faci surti guanyadora del mes en quant a missatges rebuts, jo em retirpo, i lanchova també.

31 comentaris:

Anònim ha dit...

Si, si, vale, molt be, si que es sumament fàcil fer una entrada si tens la contrasenya però es ben cert que per fer-la cal una mínima inspiració poetica, divina i craneal. Però ojo pepino, no ens conformem amb qualsevol cosa per omplir, eh? volem kalité literata, temes candents on puguem participar i opinar i volem aquesta entrada lo mes pronte posible. Manos a la Ona digoooo ombra, obra, coi.

Anònim ha dit...

BRIIIIiiK, que pasa avui? se ta escatxarrat lo teclat? o ja no em aguantat la pressió que suposa gestionar un blog multitudinari i multicultural chavacano rarito com este.

Anònim ha dit...

ei tranquils, que ja soc aquí, avui volia saber si podia passar tot el dia sense llegir, ni escriure, però he descobert que soc una blogodepenent, estic enganxada fins a les orelles i mira que no men falten, oh deu meu estic malalta (la veritat es que si que me aixecat amb una mica de mal de gola)..... no puc viure sense aquest alicient diari... i a més a més estic disposada a fer alguna entrada.
SIIIIIIIIIIIIIIIIIII deixeme lloc que vengoooooooooooooooooooooo!!!!!

Anònim ha dit...

estàs endrogada al blog, difícil desenganxar-se, has caido de bruces en la secta adictiva OmbrHareKrisna, mal asunto, digo.

Anònim ha dit...

ombra, desperta ja mandril

Anònim ha dit...

de mandrilenyo, s'entén jo jo

Anònim ha dit...

Kina poca animació avui!
tothom enfeinat amb les seves obligacions,no?
però té raó la brik,això enganxa i no pots evitar i tafanejar i escriure una mica,i saludar.
Bé jo contiunuo amb la feina com diu Sabina: dijo Hola y Adios!
I per la familia Ombra i Pestanya amb compte amb les ensamaides! que després.....

Anònim ha dit...

Bona tarda pajarilios. Es comenta que algú convida a ensaimada del duttifree de l'aeroport amb cabell d'angel, pels del gos ensumador de drogues i crema? on s'ha d'anar? i un trocet de xocolate noir per acompanyar, i un cacaolat ... ostras tu, ardor ja tinc.

Anònim ha dit...

ombra vacacional, dona la cara i el jetooooooo

Anònim ha dit...

benvolguts... si la tetabrik voliva saber si pot estar o no sense blog jo voliva saber que farieu un dia sense mi... i ves per on, 9 tristos missatgets fins ara... HOHAVEUVIST?????????

sort hau tingut k "de bon matí" he fet la meva entrada grossa del dia... i us he donat algo de que parlar. Mheu sorprés doncs donat com sou de mentes calenturientas no ahaguessiu agafat lo comentari per la valenta...

Anònim ha dit...

demà prometo acció, doncs estic fitxat all the morning at the tanga's daniel mercadillo

pero penseu que un jha no sap que escriure, bueno, bé... si k se pero no matrevisco... no se si masplico...

Anònim ha dit...

ahhh he penjat a la finestreta on surten afotos, les que fan referencia al BAILE DEL CHIQUI CHIQUI que vaig descobrir ahir, i que diuen anirà a leuromillon com a cançó de l'espagne fri puangs... tremendo... si la k manejaba la barca va triunfar, aquest fot un terratremol a les ditxaraxeres i divertides ments europeeeees (de peo)

Anònim ha dit...

sisplau familia anchova resalada de humor doneu darreres noticies sobre situacio localitzacio i horari dominical...

Anònim ha dit...

on esta la tetabrik creativa eh??? k salga k salgaaaaaaaaaaa... bahhh habladurias i palabrerias baratasss

Anònim ha dit...

bones, aquest festival de Eurovisión el millor que podrien fer es finiquitarlo i deixar de fotre el julai. Cada any més penós i l'unic objectiu es a veure quin pais presente al grup, solista o retrasat més notes i més frikie.

Lamentable, enrera a quedat gent de categoria, antaño anaven grans profesionals com Remedios Abeja Maya, Rosa d'España, Beti Misiego, el ceg Serafin Zubiri, Sergio Dalma, Massiel lalala, Asucar Moreno, Salomé .. i ara, la vergonya nacional del pais vei.

I sempre el mateix rotllo, que si tu me votas, yo te voto, que si alguns països es voten entre ells, que si patim, patatam i politiqueo variio ... au, a pendre pel cul, el concurs bananero dels trons.

Anònim ha dit...

COMUNICAT URGENT: " com es pot comprovar, el blogmaster anchova power Iº està del tot recuperat "

Anònim ha dit...

ei anchova que passa, bon dia a tutonc... esperem noves entrades per llançar-nos com a desnutrits i comentar lo k faso falta

Anònim ha dit...

tetabrik com va la cosa? controlau? per aqui un festival de gent! hi ha molta animació.. no aixi en la rerabotiga k es freda, angosta i reduïda pero es el meu lloc buaaaaaa

Anònim ha dit...

comunicat de darrera hora: anchova pater power i klanker vistos en actitud financiera en eix comercial, esperem no es gastin tota la pasta en les paradetes del mercadillo...
la polecia està avisada de possibles emprovatures de roba per part del fésico anchovetil... es recomana prudència davant la possible remuntada dels preus davant la forat demanda que representa quan shi posa a comprar... ojito bancs i cajas dastauvis!!!

Anònim ha dit...

ESTIC SOL? MAU SENTIT????????
CAGONDENA !!!! COM BUSQUI NOVA GENT JA VUREU JA !!!!

Anònim ha dit...

ESTIC SOL? MAU SENTIT????????
CAGONDENA !!!! COM BUSQUI NOVA GENT JA VUREU JA !!!!

Anònim ha dit...

jojo.. no estic sol em contesto jo... fatal

Anònim ha dit...

si estas sol feste una manola

Anònim ha dit...

o una gallarda

Anònim ha dit...

o compta vigues

Anònim ha dit...

o te la peles directament

Anònim ha dit...

diuen que aprima

Anònim ha dit...

barruer, xavacano, soso, cutre, fulero, sense gràcia i de mal gust, quan no es sap que dir el millor que es pot fer es tancar la finestreta del comentari sino s'obre el finestral de la ORDINARIEZ.

Anònim ha dit...

Est matí he flipat, que hi fa tanta gent voltant pel carrer major i aledaños?? gent sense gaire presa, que va parant a les paradetes, petant la xerrada, fotent-se cafeses, menjant, a les terrasses, comprant el diari, de paseo ... he pensat ... que no es treballa en est pais? eh? ... serà posible, on anirem a parar.

Anònim ha dit...

es clar que una persona més acostumada al tema m'ha tret de dubtes .... diu "fixat´hi be quin tipus de gent es la que volta" ... i efectivament, aclucant els ulls i vislumbrant més enllà ... dones madures, estudiants, jubileitors, paios fent gestions d'aquicapallà i els paradetistes. Claro.

Anònim ha dit...

i tu

Giveaway of the Day