18 de febrer 2008

Fer Petons Aprima!

Si si heu llegit bé, un estudi recent ho confirma, fer petons aprima!

" Cuántas calorías se pierden en un beso?
Diez si los besos son suaves. Si uno llega al escalafón de brutales se pueden quemar hasta 17, y con los apasionados 26, más 11 calorías extras para " recuperar la forma de la nariz".
aquesta preciada informació s'ilustra amb més claretat en el llibre que us recomano pel sant Jordi proper:

" Cómo Adelgazar Follando" Richard Smmith.Ed. Grijalbo.

Nois i noies fer petons és un delsmeus esports favorits i amés a més et pot posar en forma, doncs a petonejar-se a fer campionats de petons, no em digueu que no és una bona notícia!

Però clar els petons hauran de ser brutals o apasionats, practiqueu sense parar.

Recordeu fer petons aprima!

_________________________________________________________________
MSN Video.

http://video.msn.com/?mkt=es-es

70 comentaris:

Anònim ha dit...

Bésame

Anònim ha dit...

Petonejar-se, petonejar-se és el millor invent, i penseu la quantitat de calories que podem anar perdent, amb un simple petó!

Anònim ha dit...

Bésame mucho............
aquest es el lema per a la propera operació Bikini

Anònim ha dit...

El més interesant és que si amb un petó podem perdre 27 calories amb altres " cosetes"
Tots a comprar el llibre!

Anònim ha dit...

sorpresa en el blog pues pumukys ha publicat, gran honra le honra, i la felicitamos pues por faena o por baja moqueril los qebmasters no estan al loro darrerament

Anònim ha dit...

cale dir que los besos poden aprimar, pero el que realment aprima es no menjar, no picotejar, no xocolatejar, golafres!!! si a aixo li sumem una mica desport peus doncs palante con laprimament, no?

i una altra cosa... jo passo de perdre calories, per questio de principis, si toca petonejar a la tieta antiga (mes que vella) de turno que rasca i da esplendor ,vale? es k soc una mica escrupulós, ves per on... los besos a los mios i punt!... aprofito para enviar un beso a todos los lectores i no lectores

aquestos tb aprimen?

Anònim ha dit...

Bon dia tertulianos, palique gastem darrerament ....
Per continuar amb la posada en linea vaig a besar un rato la butaca a vore si perdo unes calories.

Anònim ha dit...

pero jasta´s bó???? contesta, hohassentit?????????????

tema sortida domenge calsotada colomina, alguna noticia?

per la part investigadora que em pertocava ion de rues i su agendamobil atapeida no poden assistir... ni aquest ni altri cap desetmana fins laplec, jeje... i los milanes/seglas?
los pestanyas ok i ombras ok...

Anònim ha dit...

jo a la familia anxova no els petonejo ni loco estan plens de virus i bacteries , intoxitats fins a dalt del coll, ni parlar-ne....

Anònim ha dit...

jo a la familia anxova no els petonejo ni loco estan plens de virus i bacteries , intoxitats fins a dalt del coll, ni parlar-ne....

Anònim ha dit...

mira, jo això dels petons, segons com tu miris, si no mires endavant, però com tu miris gaire no t'en dones ni a tu mateix.... no vull ser desagradable, però és un tema una mica becs.....

Anònim ha dit...

com diria el meu pare despres duna boda, enterrament o envento daquets que tot deu es petoneja , ara tu, ara jo, a l'arribar, al marxar, el gordo, el flaco, la abuela, la nena, el que fuma, el que no, l'alitosis, el mentaclorifila, el mellao, el dientes postizos, el cara granos, el caraculo, el que conec i el que no....aneu a rentar-vos bé la cara i les mans amb sabó que agafareu el que no teniu... dis-li maniatic a carregat d'osties però té tota la raó del món.
Ah i no et deixis a ningu perque sinò has de tornar a començar i no fas mes que fer aquest acte social que de vegades si ho penses fredament.... becs!!!!

Anònim ha dit...

I no et dic a les pobres criatures, petó aquí peto allá, la típica padrina apretadora de cara per petonejar, ohhh quin rotllo!!!! i desprès aquella olor que jo personalment no soporto de babeta... no mi feu pensar.....sincerament, no tinc el dia però és que cada cop em torno més maniática.

Anònim ha dit...

Que encara teniu ganes de petonejar o continuo donant detalls daquest tant agradable evento que diu la meva amiga pumuki la petonera.

Anònim ha dit...

demà podeu anar a veure al RAJOY i li doneu molt petons, no de part meva.... ho haveu sentit!!!!

Anònim ha dit...

ara entenc pq la familia anxova sempre es posen malalts tots a la vegada, no deixen de fer-se petons ni quan hi ha virus pel mig i s'estimen tant que ho volen compartir tot...ideal!

Anònim ha dit...

que continuo???????...........

Anònim ha dit...

sabeu que em fa molta mania, parlant dels petons... aquestos que van a la casa del gran hermano, no es coneixen de res i al segon dia ja es fan petons a totes hores, i quan s'aixequen de dormir, amb la legaña encara a l'ull i venga petons, bufff no ho soporto, deu meu quin fastic.....

Anònim ha dit...

ara ho entenc!!!! ohhhhh... deu meuu... per aixòoooooooooooooooooooooooooo... cagondenaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... curt de vista k socccccccccccccccc...















per aixo lo meu sogre no ma fet mai cap besito!!!!!!!

Anònim ha dit...

de vritat que segons qui et dona un petó mes valdria que et llepés una vaca, coi... que almenys mengen herba natural... puajs!!!
es que a més no sé pq la pumuky fomenta este tema, coi... k no ten donen? pos en demanes.

el predicador no se le ve muy besucon, gromas aparte... pero bueno... qui lo sá

au... fenya rai i un petó

Anònim ha dit...

Un dia vaig veure per la tele una colla de japonesos que feien una especie d'experiment, es tractava d'arribar a una gran sala on hi havia unes 1000 o 2000 japoneses,despullades i cadascuna de peu davant duna catifa, llavors entraven els japonesos a la desvandada i es situaven davant de la primera noia que trobaven i llavors es tractava de fer sexe, bueno de follar, dieu com vulgueu, toal que la sensació que vaig tenir quen vaig veure aquelles imatges ve ser de rebuig toal i absolut, però el primer pensament que em va venir al cap va ser ... quin fastic petonejar, amb llengua vull dir , a una persona que no conec de res, ohhhh, no vull entrar amb detalls del que vaig arribar a pensar, però crec que aquella mateixa tarda em va sortir un apansa de la mania que em va fotre tot aquell mogollon.
dieume escrupulosa, però no puc amb aqeustes coses.

Anònim ha dit...

au aneu fotent petons a tot cristo, aneu....

Anònim ha dit...

Ostic tetabrik, no sguis tan maniàtica i pensa, en la caloria perduda i si aquest va acompanyat d'una abraçada, doncs més esforç físic!
Un s'ha de roçar més i deixar-se de manies!
Encara que pensant b amb segons qui no cale!
Però que m'en dius d'aquells petons que ens feia aquell cambrer del maracas, no estaries posant la galta una i una altra vegada!

Anònim ha dit...

ombra tema baixa resolt, avui els han arribat els papers.

Anònim ha dit...

A vore, per parts, es tracta de petonejar a qui us vingui de gust!
només he donat aquest dato, que penseu que quan feu un petó al vostre home ho feu amb ganes i així perdreu una que altra caloria, i no he dit que penseu en petonejar a qualsevol!
he donat una informació.

Per cert el meu predicador en petons no escaqueja, en paraules i gestos d'alegria si però petonejar doncs bé!

Anònim ha dit...

on collons vas veure aquest video dels nipons?

Anònim ha dit...

Estem en línia!
A veure que si teniu raó en una cosa segons qui he de fer-te un petó més val engreixar1
Encara tinc malsons quan penso en una padrina del poble, que feia uns petons esclafadors de galta i a més a més amb un bigoti que feia por, però un mostacho que només de penasar, uiiiiiiiiiiiii!

Anònim ha dit...

Si exacte, vols dir que no erala teva ment!
Jo vaig veure el video dels japonesos que es fein un petó per un record, tants japonesos fent un petó a la vegada! Peròno sexe nipó!
Estas segura que no somiaves!
I si no ésaixí que feu a la nit tú i l'Ombra! quin canal guaiteu

Anònim ha dit...

On sou tots, esteu petonejan-vos sense parar!
respireu!
Per cert quin és el petómés llarg que heu fet!
Això si us enrecordeu, quan ets jovent no hi ha manera, petons que no acabaven mai!

Anònim ha dit...

i amb acné i ferros!

Anònim ha dit...

Vaig a agafar calories!

Anònim ha dit...

On sou? bé s'ha acabat hora de dinar a la feina un altre cop!

Anònim ha dit...

anchova on ets? me currat lassistencia de la tetabrik i tu faltes, coi, posemnos dacord va parí!!!!

Anònim ha dit...

Savis ensenyaments i lliçó magistral la del pater Brik, quanta saviessa, quant coneixement.

Anònim ha dit...

Lo Maese Milanés confirmarà demà el tema dominical.

Destraler and family, vosaltres -que també esteu a la llista- com ho teniu per diumenge ? un dinar, calçots o el que sigui???

Besos con sabor salsa calçot

Anònim ha dit...

q vol dir ... 5 punts, aixo es nostre???

Anònim ha dit...

aviam anchova... tu contactaves amb destraler i milanesis 8k pel k dius, nai de nanai) asing k fes los deures

Anònim ha dit...

joojjo predicador el besucon... como que no...

Anònim ha dit...

bona tarda... vec que san tornemi amb el tema petons... jo en doy pocos, pero güenos, k voleu k vos digui ; i no a tothom, aixo segur... allo que arribes a un lloc i veus que has de donar petons per collons... pues no! i a més conec una noia que ve de la rumania que cada vegada que et veus hauries de fotre un cerimonial de saludos, petons, abraçades, pretujons i palpacions... i jo, FERM com el soldadet de plom... quietor parau!!!... adios i hastal miercoles coi... aixi que preferixo ser gordo a besar-me amb qualsevol foca

Anònim ha dit...

madrid-barça, 5 punts... pa los habilidosos de la mente pensadora

Anònim ha dit...

holas

Anònim ha dit...

holas? per aqui es comença, animat!!!

Anònim ha dit...

aquesta pumu vol escriure tant depresa que santrapuse amb les paraules i no entenc res del que diu.POC a POC, i repasa el que escrius, que això del predicador m'ha semblat una exageració.....

Anònim ha dit...

ombras cuidado a quien beses que luego te salen pansas...juo..juo

Anònim ha dit...

si la rumana fuera una rusa ja veriamos si le harias ascos...traidor...

Anònim ha dit...

jo els petons més llargs i apasionats els vaig donar i rebre durant la meva adolescència, clar com no podies fer gran cosa més, pues venga beso de tornillo.

Anònim ha dit...

però el que recordo amb més fastic es el meu primer petó a la boca, joder que asco, i això que estava ennamorada.....i el tio no estava nada mal... però la sensació no em va molar....tenia 16 anys... quien los pillara...

Anònim ha dit...

els petons que ara més m'agraden son els de les meves filles, que encara són nets, bonics i no tenen doble joc ni una finalitat concreta....són petons d'amor.

Anònim ha dit...

guau que bonic..............................com magradaria ser filla teva

Anònim ha dit...

a mi el que mes magrada es que em petonegin el coll...bufff se me ponen los pelos como escarpies..... si alguien lo capta que aproveche.

Anònim ha dit...

aviam... siguem clars... atetabrik avui taborreixes tant que et parles a tu misma i et reptes a donarte petons?????

Anònim ha dit...

i los petons del teu home k? ein??? hohaveuvist???? aixo davant dun jutge ... ays davant dun jutge... kedo en redícol!!!! fe de 10

Anònim ha dit...

ep i si fos rusa namierdakesecoma eh? kedi clar!

Anònim ha dit...

si ja ,ja lo de la rusa que me lo crea.... a mi si em vingues un Darek qualsevol potser no li faria un lleig no....
es broma ... que com lo de casa res.... poquet però cumplertet.

Anònim ha dit...

no maborreixo no, però estic fent guardia a la botiga i com que hi ha un ordeñador nou de trinca li faig fer el rodatge, no sigui que es quedi tonto.

Anònim ha dit...

si que es veritat que el dia que jo estic a tope lanxova no entra ni a tiros, estic segura que es un complot,ho haveu sentit????

Anònim ha dit...

traidor da la cara!!!

Anònim ha dit...

eso eso panconqueso... i por cert, disle al doctor pestanya que entri i digui hola, estarem contents de suportar les seves crítiques constructives i disenyadores...

Anònim ha dit...

Bone.....s, com esta avui el personal eh? al 100%, bueno la teta i l'ombra, perque el resto entre baixes laboral i jornades fins a les 5 poc tema hi ha.
Jo ultimament.... poca cosa nois, però aqui teniu el meu petit granet de cada dia.

Anònim ha dit...

jo no digo nada que no quiero rebufos. ho haveu entes?

Anònim ha dit...

Teta, tens rago, per petons bonics i tendres els dels petits, encara que amb l'anchovadanielet tinc un problema, que es pensa que soc un troç de carn i hem pega cada queixalada que sembla que li agrada hi tot.

Anònim ha dit...

ei! klanker malegra veuret, bueno veure les teves paraules, pasa parte de la familia please.

Anònim ha dit...

Ja que stas a la botiga ensenya-li al pestanya a veure si li entren ganes de dir alguna cosa, ni que sigui insultar-nos!

Anònim ha dit...

Vale te comento:
Anchovapater, diu que esta més be, hem sembla que vol marxar a currar tip d'estar a casa, encara falta temperatura d'avui. Però sembla que esta millor MENOS MAL JA N'ESTIC FINS ALS...!!
L'anchovanna, avui ja anat al cole sembla que bé, una mica més prima però bé.
L'anchovadaniel, avui dorm a casa del padrí pq m'han fet fer feina a la tarda i ell dormia i com que no es pot despertar pues degalo que ya duegme aqui m'han dit.
I jo com sempre i menos mal al peu del cano, amb una mica de mal de tarro, però crec que es pel temps espero...!
Dema si tot continua igual et paso a veure per la botiga i parlem una estona del meu master amb virus i tal!

Anònim ha dit...

Encara rebufa el Dr. Pestanya?
Jo pensaba que aixo de proxima paternitat l'havia calmat una mica, però veig que tot continua =.
De tots modos dona-li records de la familia anchova.

Anònim ha dit...

Teta que ja has marxat?
O t'ha entrat gent i els hi fas de canape?
O potser l'ombrona demana el seu manjar?

Anònim ha dit...

Respecte a la calçotada de domenge, demà ens contestaran tal com ha dit anchova, però teniu alguna idea?

Anònim ha dit...

qui diu calçotada, diu caragolada, o fritada, o verdulorada, o xatonada, o xuletonada per aqui aprop, la qüestió es fer quelcom (?)... i unas risas i menjar.

Anònim ha dit...

em tingut una vesita de la repadrina de la camila que venia a coneixer a la onaombra. i desprès la cuñada que me ensenyava los conjuntos de clínica pa la clhoe, i ara ja me largo que mi jornada laboral continua por eso tomo actimel i como es de DANONE jo me fio, anda la mierda una cañonazo de vitaminas, minerales, cereales i mas necessito jo i tambien una bona injecció de llimona, a reveure. malegro de la vostra milloria anchovafamili.

Anònim ha dit...

ei family... com va la cosa. per aki tambe de baixa... tambe hem caigut, bueno jo... baixa de paternitat... ahhhhhhhhh se siente!!!

goos nait k no hay moviment, pero 70 missatges a lesquena el comentari dels petons...s uperau anchoveta... i millorate coi!

Giveaway of the Day