19 de febrer 2008

fer petarrons aprima més!


seguint l'estela del missatge post d'ahir, el més comentat del blog, direm que com a resposta a tant sòrdid i vociferat títol, fer petarronss aprima!
" Cuántas calorías se pierden con un buen pedo?Doce si los pedos son suaves, tambien conocidos como llufas o llufetas (viva la reina!). Si uno llega al escalafón de brutales se pueden quemar hasta 37, y con los pedos tirados a escape libre 56, más 11 calorías extras si se deja un pelin de nicotina, pues implica mayor polución y desgaste del slip o calça

Aquesta preciada informació s'ilustra amb més claretat en el llibre que us recomano pel sant Jordi proper:
" Cómo tirarse pedos adelgazadores" Petrus Cuescation Fétido, editorial PedetApostini.
Nois i noies fer pets és un dels meus esports favorits i a més a més et pot posar en forma, doncs a petar-se, a fer campionats de pets, no em digueu que no és una bona notícia!
Però clar els petons hauran de ser brutals o escape libre, practiqueu sense parar.
Recordeu fer pets aprima!

45 comentaris:

Anònim ha dit...

MARRANOS¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Anònim ha dit...

SON UNA COLLA DE MARRANOS¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Anònim ha dit...

JO CREC QUE PER PRIMERA VEGADA S'HAURIA DE DESPENJAR AQUEST ARTICLE I OLVIDAR-LO.


MARRANOS¡¡¡¡¡¡¡¡¡ MES QUE MARRANOS¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Anònim ha dit...

DEMANO UNA VOTACIO PER SECUNDAR LA MOCIO....

Anònim ha dit...

Crec que tothom te dret a viure....i es més, com diu el proverbi japonés: "Més val petar, que reventar". Y encara en conec un de més enginyós, que diu "Cosa pudenta fora'l ventra", HOHAVEUSENTIT!!!!!!
Siusplau, donem-li un "aire" a aquest tema. Gireu-lo i pinteu-lo de verd com diu el xiste.

Anònim ha dit...

ahir a la ombramaria li van regalar un artilugio ple d'una pasta tipus blandiblu que quan ho apretes fa pets...ella es pixa de riure, si, si, es un pot per fer pets i es titola una cosa així com "tira pedos" DEU MEU, ON ANIREM A PARAR.

Anònim ha dit...

ahir a la ombramaria li van regalar un artilugio ple d'una pasta tipus blandiblu que quan ho apretes fa pets...ella es pixa de riure, si, si, es un pot per fer pets i es titola una cosa així com "tira pedos" DEU MEU, ON ANIREM A PARAR.

Anònim ha dit...

PER ALTRA BANDA A LA ONOMBRA NO LI FA FALTA CAP MEVA DAPARELL QUE PER ELLA SOLA SELS FA LA MAR DE BÉ. FOT UNS PETS D'HOMENOT QUE FA POR, TOT S'HA DE DIR QUE DE VEGADES ELS ADULTS QUE LA RODEGEM LA FEM ANAR D'ESCUSA PER CAMUFLAR LES NOSTRES NECESSITATS.

Anònim ha dit...

abusons!!!!!

Anònim ha dit...

pumu, si al predicador lo de los besos se le da bien, que tal lo de los pedos??

Anònim ha dit...

jo crec que encara no han arribat a aquest nivell de confiança per anar fent aquestes llordades com si res.

Anònim ha dit...

Us recordeu que ahir sus vaig comentar que el meu primer petó va ser un fastic, bé doncs al cap de poc temps el mateix personatge, quan ja sortiem, erem oficialment novios, un dia i per fer-se el gracios i el machote davant dels seus col.legues es va tirar un pet al mig del carrer i jo estava al seu costat, a tots els va fer molta gracia menys a mi.(tot s'ha de dir i sense ofendre a ningu, ells eren de FP i jo no).
AL cap de dos dies el vaig deixar per guarro.

Anònim ha dit...

en conec uns quants que tenen l'esfinter bastant solt i la veritat que si no es un cas d'emergencia,ho trobo una mica groller. ara hi ha moments com molt bé diu l'Ion que mes val petar que rebentar.
De totes maneres es pot ser prudent i no molestar als que tens al teu costat.

Anònim ha dit...

fer petarrons no se si aprima, pero no fer-los et fot un mal de panxa que et cagues. Mai millor dit!!!

Anònim ha dit...

ei...............que esteu tots cagan o que????

Anònim ha dit...

JO NO!

Anònim ha dit...

PERO EM CAGARÉ AMB ALGO GROS SI TORNEU A PASSAR DE MI.
HO HAVEU SENTIT!!!

Anònim ha dit...

UNA URGENCIA...GLUBS...ARA TORNO.

Anònim ha dit...

QUIEN MEE Y NO PEE, ES COMO EL QUE VA AL COLEGIO Y NO LEE

Anònim ha dit...

NOMES LI VAN REGALAR UNA VEGADA, NO? EL POT DE PEDO?

Anònim ha dit...

segla, el missatge que anava de les dites populars està publicat al mes de gener crec, jeje...pero molt adient, per cert, segla com tenim lo tema de diumenge??? estem a lespera de confirmacio, bateig i localització del evento calsotero del qual no tenim ni pajolera ideia...

Anònim ha dit...

molts petons i molts pets, pero que el follar també aprima i ningú ho diu.

Anònim ha dit...

si follar aprima mes val que ho documenteu com han fet la pumuky i lo publicador del tema pets, un llibre un autor, uns estudis, nivell de follaje i follage, como vas de pelambrera, etc etc

Anònim ha dit...

prefereixo follar que petar

Anònim ha dit...

pero segur que et petes mes ke folles? no siguem com aquelll que li agradava més menjar que respirar, pero a que has de respirar perque sino no menges? no siguem demagogs

Anònim ha dit...

anchova petador parla o calla per sempre

Anònim ha dit...

Seré jo i el meu fluixet estat físic però no se que dir davant aquests darrers 2 temes tant petulants. Ombro la finestreta de comentaris, agafo aire "a poder ser fresc" i .... res, en blanc.

Saludos

Anònim ha dit...

Veig que esteu molt animats i petadors!
Te raó la teta, amb el predicador encara no hem descobert el tema petador.
Encara que és el més natural del mon no hem arribat encara a aquest punt de confiança!
I perdoneu clar que aprima, tots sabenm que un pet és aire, i quant menys ventositst menys pes!

Anònim ha dit...

Lo milanés ja està en marxa pel diumenge calçoteril "pa comer calçot hay que ir a Valls, no vamos a ir a Masia Salat .." i en funció partidito futbolito de lo Aleix Seguros y Reaseguros que tiene, pero que ya veremos que está medio castigado ...

Anònim ha dit...

Destraler, li he dit a lo Milanés que t'aconvidi, en tot cas, fes-te el sorprés, el ilusionat, com si no en sapiguessis res ... ok?, fes el paperot ...

Anònim ha dit...

Jo de pets i marranades en podria parlar una bona estona, tinc uns parents que...
Una tieta meva la primera vegada que se li va "escapar" un petet davant del seu recent estrenat espos, ell li va contestar ja anem malament que m'has perdut lo respecte. Per tant Pumu el tema vents guardeu-los per quant estigueu sols ara que encara podeu!

Anònim ha dit...

I tal com diu l'anchovapater a mi aquests temes hem fan molta gracia, ells sempre diu si la vols veure riure parla de pets i cagades!
Ja veieu que continuo sent molt vulgar!
Però no ens fem els fins que tots en tenim de gasos eh?

Anònim ha dit...

L'anchovanna quant se li escapa diu "no pasa res mare" no es de coxinos tirar-se pets! i tu que li dius? si ets el primer en no donar exemple!
Sempre comprometen aquesta canalla!
El millor l'anchovadaniel s'assenta amb cara de circunstàncies i patarripatarrap ell va fent ho intenta amortiguar amb el volquer però normalment sempre porta sorpresa, i no està prim que diguem!

Anònim ha dit...

Per tant per terra la teoria de que petar-se amb molla aprima més!!

Anònim ha dit...

a la colomina fan calçots?

Anònim ha dit...

per cert els calçots fan petar molt

Anònim ha dit...

si el calçots fan petar, i el petar aprima:

MENJAR CALÇOTS APRIMA

Anònim ha dit...

a mi magraden molt els calçots i durant la temporada en menjo totsobint i no m'aprimo ni a tiros, es s dir que la teoria del segla no val. pero bueno com que no soc masa de petam igual l'aire es queda a dins i el que faig es engreixar-me... oh deu meu que faig menjo o no calçots!!!!

Anònim ha dit...

ei, klanquer m'ha fet il.lusió la vostra vesita, llastima que entre canalla i la tresatachenco q li diu lo meu home i germa no ens hem pogut esplaiar gaire. necessiten algun moment de tranquilitat per posar-nos al dia, demà hi tornem!

Anònim ha dit...

anchova!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

ombra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

bona nuit pudents llescadors, com va?

Anònim ha dit...

gol de los de roma, romanos a la romana

Anònim ha dit...

2-1 madrid jodet

Anònim ha dit...

ei colla, la ona te pets, ves per on, i jo he dit vaig a comentarho ara k puc...

segla la teva teoria arrassa colega... tu tens algo a turisme de valls o k? tan de fichar? bueno, i el mes important la familia seglalmamater venen o no venen? mes ben dit, segla on anem¿? guianosssss en este valle de lagrimales i esquimales

Giveaway of the Day